خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی
نوشته شده توسط : sharj

خرید شارژ
ایرانسل

نحوه قیمت گذاری: خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی
شرکت کنندگان برای مشورت با روبودانا باید عبارت ROBO را به شماره ۸۲۸۲ ارسال خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی نمایند.
در واقع خدمات ارزش افزوده، خدماتی هستند که فراتر از سرویس های پایه یک اپراتور (مثلا ارسال SMS)ارائه می شوند بنابراین در قیمت گذاری اینگونه سرویسها،پیامکهای خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی حاوی محتواهای ارزش افزوده در طبقه بالاتری نسبت به پیامک های معمولی قرار می گیرند.
در ابتدای مسابقه برای هر کاربریک رمز در نظر گرفته می شود که کاربر با حدس زدن رمز مسابقه (که یک عدد ۶رقمی است) ۱۰۰۰ امتیاز دیگر دریافت می کند. نحوه خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی کشف رمز به این صورت است که پس از پاسخ صحیح به برخی از سوالات یک یا چند رقم رمز برای کاربر نمایش داده می شود یعنی پس از پاسخ دادن به تمام سوالات ۳ رقم رمز نمایش داده می شود.
نحوه خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی انتخاب برندگان:
ارسال پیامک به۸۲۸۲ رایگان میباشد این بدین معنی است که مشترکین برای ارسال OZV MOSA به ۸۲۸۲هزینه ای پرداخت نمی کنند. ولی با توجه به اینکه این سرویس بعنوان یک سرویس ارزش خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی افزوده به شمار می آید مشترکین فقط در ازای پیامک های دریافتی از سیستم هزینه پرداخت می کنند.
انتخاب برندگان خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی هفتگی
هر خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی کاربر در ازای پاسخ به هر سوال طلایی یک بار شانس شرکت در رقابت دونفره را پیدا خواهد کرد.
"روبودانا" برای پاسخ دادن به سوالات طلایی خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی و کشف رمز به کاربر کمک می کند.
انتخاب برنده قرعه خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی کشی: جایزه صد میلیون ریالی
خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی دعوت از دوستان:
شرکت کنندگان همواره با ارسال Q ۹۹۹ به شماره ۸۲۸۲ می توانند برای کشف رمز مسابقه از سیستم کمک بگیرند.در این حالت کاربر با راهنمایی هایی که از خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی سیستم دریافت می کند بایستی بقیه ارقام را حدس زده و عدد مورد نظر را با یک فاصله پس از حرف Q به شماره ۸۲۸۲ ارسال کند.
جوایز با کسر کسورات قانونی به برندگان اهدا می گردد. خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی
ربات راهنما چه کارهایی می خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی تواند انجام دهد:
تذکر مهم :هر شرکت کننده در این خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی مسابقه فقط یک جایزه برنده خواهد شد. (یعنی اگر شرکت کننده ای ۲ جایزه برنده شود بهترین جایزه به او اهدا می گردد و جایزه دیگر به نفر جایگزین اهدا خواهد شد)
o اگر کاربرA برنده شد خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی ۲۰۰ امتیاز کسب میکند.
حوه امتیازگیری: خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی
با نظر به موارد فوق و با توجه به اینکه درمسابقات پیامکی در ازای هردرخواست،یک پیامک ۵ قسمتی (معادل ۵ پیامک) برای مشترکین ارسال میگردد. قیمت پاسخگویی به هرسوال معادل خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی ۷۵۰ ریال محاسبه گردیده است.
مثال: خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی
امتیاز کاربر با شرکت در رقابت دونفره با کاربر دیگری که در همان سوال است مقایسه خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی خواهد شد.
در پایان هر هفته خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی از بین شرکت کنندگانی که کد روزنامه آسیا ( مندرج در روزنامه آسیا)را با رعایت فاصله بعد از حرف “Q” به ۸۲۸۲ پیامک نموده باشند، در قرعه کشی آخر هفته شرکت داده می شوند. ( امتیاز بیشتر = شانس بیشتر)
در این مسابقه ربات هوشمندی خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی به نام "ربو دانا" به کاربر معرفی می شود که در هر مرحله از مسابقه در کنار او بوده و به کاربر کمک می کند تا امتیازشرا افزایش دهد.
- خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی نکته:
سوالات ۵،۱۰،۱۵،۲۰ مسابقه، سوالات طلایی می باشند که کاربر با پاسخ به این خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی سوالات، بسته به میزان سختی سوال، امتیازی بین ۵۰۰ تا ۲۰۰۰ امتیاز دریافت خواهد کرد. پاسخ غلط به این سوالات نیز همچون سایر سوالات ۵۰ امتیاز دارد.
o اگر کاربرA برنده نشد کاربرB ۱۰۰ امتیاز و کاربرA صفر امتیاز کسب خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی خواهد کرد.
نکته: هر کاربر می تواند حداکثر ۱۰ نفر را به خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی مسابقه دعوت کند.
رقابت دو نفره: خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی
Q ۱۲۱۱۹۸۴۵۲ می بایست خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی به ۸۲۸۲ پیامک کنید.
ربات خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی راهنما:
هر کاربر یک کد مخصوص به خود خواهد داشت که به وسیله آن می تواند دوستان خود را دعوت نماید. هر کاربر به ازای هر خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی دوستی که در مسابقه دعوت کند ۱۰۰ امتیاز خواهد گرفت
کشف خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی رمز:
o اگر کاربرA مساوی خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی شود ۱۰۰ امتیاز و B هم ۱۰۰ امتیاز کسب میکند.
در هر لحظه برای مشاهده امتیاز خود در مسابقه می توانید کد Q ۳۳۳ را به ۸۲۸۲ ارسال خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی نمایید.
کد مندرج در روزنامه آسیا: ۱۲۱۱۹۸۴۵۲ خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی
در پایان مسابقه از خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی بین شرکت کنندگانی که به حداقل ۱ سوال در مسابقه پاسخ داده باشند به قید قرعه یک شرکت کننده انتخاب خواهد شد. (امتیاز بیشتر = شانس بیشتر)





:: برچسب‌ها: خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت بانک ملی , خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت ملت , خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت تجارت , خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت مسکن , خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت کشاورزی , خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت سپه , خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت اقتصادنوین خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت پاسارگاد خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت پارسیان , خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت کارآفرین , خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت سینا , خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت صادرات , خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت آینده خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت مهر , خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت سرمایه , خرید شارج ایرانسل , شارج ایرانسل , ایرانسل , خریدشارج ایرانسل باکارت بانک ملی , خریدشارج ایرانسل باکارت بانک ملت , خریدشارج ایرانسل باکارت بانک تجارت , خریدشارج ایرانسل باکارت بانک مسکن ,
:: بازدید از این مطلب : 464
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 تير 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: